Sunday 8 December 2013

As salam kawan2 - 'Perjuangan yang masih belum selesai'



Assalamualaikum kawan2… Alhamdullilah after 3 year++ TTC, Butterfly dah selamatkan lahirkan baby gurl 'Khayra Az Zahra' pd 27/9/2013 yang lepas.. Perjuangan TTC masih belum selesai & Butterfly masih tetap akan ber'ttc’ sampai bila2..Bait2 doa buat kawan2 jugak tidak pernah dilupakan.. Kalau dikatakan hanya org yang ber'ttc’ shj yang faham akan perasaan ttc lain yang belum dapat baby..rasenye perasaan tu sukar nak difahami & digambaran…sbb Butterfly sendiri pernah hadapi kwn Butterfly yang pernah jugak ber’ttc’ kadangkala lupe akan perasaan yang pernah dilalui dahulu..pahit..tapi perlu sentiasa tabah dan kuatkan hati sendiri…

Mohon maaf sebab dah lame Butterfly tak update & mendiamkan diri..kadang2 nak update pasal pregnancy, tapi bile Butterfly fikirkan balik diri Butterfly sendiri pun kadang2 ade perasaan cemburu dgn org lain yang dapat mengandungkan zuriat ..mungkin org lain pun ada yang begitu jugak..jadi Butterfly simpan je sbg kenangan Butterfly, Hb & Zahra…Dalam kehidupan kita tidak pernah terlepas dari perasaan cemburu, sedih, putus asa..kerana kita bukannya seorang yang sempurna.. Tapi buat kawan2 yakinlah sebaik2 perancangan adalah dari Allah…

Buat kawan2 jugak teruskan berusaha..Butterfly sentiasa baca update dari kawan2 & doakan yang terbaik tapi mungkin tidak berkesempatan beri kata2 semangat buat kawan2 di ruangan komen.. Mohon maaf sekali lagi ye sekiranya ada kata2 yang melukakan hati & perasaan…

Xoxo,

Butterfly

7 comments:

  1. hehe comelnya...nampak macam anak cina. sepet je mata dia. Thank Butterfly...keep praying for us okay... wish u all the best for being a mommy.

    ReplyDelete
  2. Tq atie...atie yang jumpe atie beli tilam kekabu dari tipah kekabu aritu husband Butterfly.. Sara Normah tu actually Butterfly pnye second Fb sbb Butterfly slalu gune the 2nd FB tu utk FB dptkan information & update. ;).. Tq yer.. tak sempat cakap..cantik..

    ReplyDelete
  3. Tahniah Butterfly, semoga Zahra menjadi anak yg solehah, penyejuk mata abah & ummie nya... Seronok tgk kawan2 TTC berjaya, doakan kami yg belum ni ya :-)

    ReplyDelete
  4. Laa ye ke...hahaha...baru tahu. Kalo tak bgtau memang sampai ke sudah tak tahu yang mana satu Sara Normah ni. Terima kasih ye sudi beli dari Atie. Ni muka baby banyak ikut muka awk kot...x macam muka hubby awk Atie tgk heheh

    ReplyDelete
  5. Dear..boleh tak u bagi pic baby u laying atas tilam yg u beli dari I tu. PM kat page Tipah Kekabu ya...I nak share pic tu dalam page. Promise tak kan sebut kesah lain. just relation between a customer & producer. Tu je. Itu pun kalau u sudi la.

    ReplyDelete
  6. Sweet tooth.. In Shaa Allah..Butterfly sentiasa doakan..teringat salah satu pesanan - org yang mendoakan org lain, malaikat akan doakan utknya jugak... ;)

    Atie..Nt saya captured letak kat FB Tipah Kekabu yer.. In Shaa Allah.. Actually muke Butterfly pun bukan mcm chinese..tak tau la muke baby mcm muke chinese pulak ramai org cakap..especially tang mate ;)

    ReplyDelete
  7. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete