Monday 12 March 2012

Loose the weight

Loose the weight. - 1 week

Cite bab berat badan nie..uwaaa..boleh lar pulak berat badan aku naik almost 15kg lepas kawin nak 2 taun...warrgh...dulu time tak kawin nak makan pun malas...kalo makan pun puas panggil makan sket jer...dah kawin nie..asal usben makan jer kite pun nak makan..best nyer tgk die makan..kirenye wajib lar kalo die makan kite pun mesti nak makan....heee...memandangkan doc diagnose aku pcos ---so confirm aku kene reduce the weight...dah almost satu minggu aku berjogging petang2...hasilnya from

69.6 ke 67.2kg pagi tadi timbang...wah2...satu pencapaian yang positif...pujik dirik sendirik

:) :) :)


2 comments:

  1. imagine how am I gonna loose my weight from 85kg to ....Oh no

    ReplyDelete
  2. Hee..same lar atie susah kan..Saya pun berat naik-turun..macam lebih senang naik jer dari turun ;)..tapi bile makan ubat mmg confirm badan naik sgt cepat ;)...takpe2 berusahe..atie slalu naik treadmill kan ..hee..saye time period baru nak rajin nak naik..kalo time DPO tu macam takut nak lari laju2 atas treadmill..takpe2 usahe!! chiao!!..

    ReplyDelete