Sunday 30 December 2012

DPO 10 (30/12/12)

Perasaan berdebar melanda diri…DPO 10 , UPT –ve..mase DPO 8, UPT – mcm positif sbb line kedua samar2…boleh pulak macam tue…entahla aku berserah jer mungkin ralat pada UPT pada DPO 8…yang pasti aku tak nak dah mengangis..aku dah penat nak nangis & aku mesti kuatkan hati..

Ya Allah sebagaimana aku berdoa agar aku dikurniakan zuriat2 yang sihat, soleh dan solehah yang dapat menjadi penyambung waris kami, maka KAU kurniakanlah zuriat yang sihat, soleh dan solehah buat rakan2 ttc, buat mereka yang telah kame menunnggu untuk mempunyai zuriat Ya Allah…dan bagi ibu2 yang sedang mengandung, maka KAU lindungilah zuriat mereka selama 9 bulan 10 hari dan berikanlah kami semua kesihatan yang baik Ya Allah…

Aku masih berharap dan aku tak pernah berhenti berharap…Berikanlah aku kekuatan Ya Allah agar aku mampu menghadapi ujian darimu dengan penuh kesabaran, ketabahan dan kesyukuran…kali ini aku rase insyaAllah pasti ade rezki buat kami..tapi aku takut untuk berharap lebih2…dan berserah semuanya kepada Allah…Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui perancangan yang terbaik buat kami…dan sekiranye ditakdirkan rezki kami bukan pada cycle kali ini..aku yakin pasti Allah telah mengaturkan apa yang paling terbaik buat kami…aminn..
 

xoxo

No comments:

Post a Comment