Thursday 13 December 2012

Minggu yang sibuk

Salam...Dah lame pulak rasenye tak update any news dalam blog...mungkin sbb aku bz jage mama yang baru lepas operation katarak mate...Aku doakan mama aku supaye cepat sembuh yer & dapat lihat dengan lebih jelas + terang..

Dalam dok jage mama kau sakit2 ni..actually besday aku baru je lepas 10/12 baru ni...waa aku dah 29 tahun....byk lagi bende yang aku nak buat...byk lagi bende yang aku nak tukar dari negetif ke positif...& the most important things aku sentiasa berdoa semoga dengan usia aku yang semakin bertambah ni...InsyaAllah aku akan dikurniakan zuriat pada tahun hadapan 2013...InsyaAllah...

Disebalik aku jage mama time sakit ni jugak, byk bende yang aku terfikir...macam mama, mule2 die sgt2 down bile die tau kene buat operation katarak mata..selame ni mama aku byk nasihatkan aku supaya bersabar & tabah dengan ujian dari-Nya. Namun sebagai manusia yang lemah2 kadang2 ade masenye aku goyah dan samelah dengan mama..die rase yang ujian ni berat sgt ...tapi Alhamdullilah die dapat melalui fasa operation mate ni dgn baik....Terima kasih byk2pada abang yang bagi keizinan untuk aku jage mama...kesian pulak die kene keje,,duduk umah dengan meow2 & makan sorang2....sorry ye dear...

Hari ni aku jugak ade satu lagi news yang my office -mate might be pregnant...die pun dah 2 taun kawin dan Alhamdullilah dah sampai rezki die..Perasaan aku bercampur baur..sedikit sedih & sedikit gembira...gembira untuknya tapi sedih untuk diri aku...tapi aku dah janji yang aku takkan sedih lagi dah dan akan sentiasa positif...mungkin ini rezki die & lepas ni pasti rezki aku pulak untuk mempunyai cahaya mata.......Ya Allah lindungilah rakanku dan kandungannya dalam mase 9 bulan ini Ya Allah..aku sentiasa mengharapkan yang terbaik buat dirinya dan diriku..amin3x...

xoxo!!

No comments:

Post a Comment