Tuesday 22 January 2013

Coconut shake - Pantai Klebang!

Entri hari ni saya nak cite pasal coconut shake. If kawan2 berada kat area Melaka – saya sgt2 suggestkan kawan2 untuk try coconut shake di Pantai Klebang..serious takkan menyesal..actually, saya bukanlah peminat coconut shake…tapi bila saya dah rasa air coconut shake di Pantai Klebang ni mmg rasanya sgt2 best…patutlah orang sanggup beratur panjang nak dapatkan air ni…tapi jgn risau kalau orang ramai sbb kedai coconut shake ni kat luar untuk tapau & kat dalam untuk minum di situ…so in case kawan2 berada di Pantai Klebang, Melaka sila la singgah di kedai ni okie!!!


p/s : mak mertua saya cakap air kelapa tak boleh minum selalu sbb bila minum skali badan akan sejuk dalam 40 hari…tapi kalau minum setakat segelas dalam 2-3 bulan ok lar ..InsyaAllah takde ape2.

No comments:

Post a Comment